Mí klienti nehladoví. Proč?

12.7.2014
Chcete žít zdravě? Shodit pár kilo či nabrat svalovou hmotu? Zajímá Vás hubnutí, nové recepty či trpíte celiakií? Anebo potřebujte radu pro své děti? Pro vás všechny a samozřejmě i další jiné, je příležitostí spolupráce se mnou, a to v rámci individuálních balíčků s různou délkou spolupráce. A jak vlastně ta spolupráce vypadá?

Většina mé klientely tvoří ženy, ve věku mezi 25 a 50 let. A většina chce hubnout. A tak  - jakmile seberou odvahu - mě osloví, telefonicky či mailem a žádají vstupní konzultaci. Jakmile doladíme termín, jsou o velký krok blíž svému cíli, protože jak je známo, nejtěžší je se rozhoupat, objednat a začít.

Vstupní konzultace je příjemné povídání, ale také přísné měření :-) Zjišťuji a snažím se z vás vytáhnout, kde děláte chybičky, jak se stravujete, jaký je pitný režim či pohybová aktivita, ale také jaký je denní režim, zda-li pracujete na směny, jaké jsou vaše oblíbená jídla či co rozhodně do pusy nedáte. Tohle je moc důležité, protože při sestavování nového jídelníčku, potřebuji vzít v potaz jakou máte práci, v kolik vstáváte a jak máte čas jíst, a také vám nechci vnutit do jídelníčku něco, co prostě od srdce nesnášíte.

Další části je již zmíněné měření. Přeměření trvá 30 vteřin, ale výsledkem je kompletní desetistránková analýza, která odhalí spoustu důležitých informací o vašem těle. Nejdůležitější je pochopitelně váha, množství svalstva a tuku, ale také procento tuku v těle, bazální metabolismus, obsah vody a minerálů v těle a v neposlední řadě také vnitřní tuk a další. Takto zjištěné údaje mi pomáhají pochopit, jak vaše tělo funguje a kde je vlastně problém.

Dalším krokem je dohodnutí délky spolupráce – od 1 měsíce do 12 měsíců. Většina klientů volí 3 měsíční spolupráci.

Nyní nastává váš první úkol. Psát si 7 po sobě jdoucích dnů, co všechno sníte, jak se po tom cítíte, kolik toho vypijete a také, jaký je pohyb. Tento soupis je stěžejní pro určení chyb v současném životním stylu a nastolení optimálního stravovacího a pohybového plánu. Tudíž jakmile je dopsáno a předáte mi tento důležitý soubor, tady nastává zase můj velký úkol.


Zhodnotím všechny informace ze vstupního dotazníku, měření, současného jídelníčku a pohybu, vezmu v potaz vaše cíle a možnosti a vytvořím nový, individuální plán pro vás. Plán je téměř stostránkový a obsahuje také spoustu teorie, jelikož je pro mě důležité, aby jste se hlavně vy sami naučili, jak se stravovat a proč jíst tak a ne jinak apod. V další části máte všechna hodnocení, navrhnutí nového režimu a konečně také všemi očekávaný jídelníček. Jídelníček standardně sestavuji na 10-14 dní a je včetně všech receptů, takže i úplný začátečník se nemusí bát, že by něco nezvládl :-)


No a teď už je to na vás. Určit si cíl, motivaci a odměnu. Zařadit nové poznatky, zkoušet nová jídla, snažit se zařadit pohyb a pozorovat změnu. A to nejen na váze, ale i v odeznění únavy, chuti na sladké, zlepšení nálady, pleti, vyprazdňování a mnohá další.


Připravila: Barbora Vlčková


www.chcemezitzdrave.cz


Facebook Báry Vlčkové



Líbí se Vám náš článek? Dejte o něm vědět vašim přátelům.

Komentáře k článku - Mí klienti nehladoví. Proč?

Reklama