8 znaků, jak poznáte, že hubnete správně

28.8.2014
Často jsou naše představy o hubnutí ovlivňovány okolím, přáteli, objevuje se spousty protichůdných článků a vy tak nakonec nevíte, jestli hubnete správně a může se stát, že vaše představy jsou vlastně nereálné. Přečtěte si 8 důležitých znaků, díky kterým si můžete ověřit, zda hubnete správně.

1.Rychlost hubnutí, která neuškodí vašemu zdraví, je Světovou zdravotnickou organizací stanovena na 0,5 – 1 kg týdně.


2.Každodenní stoupání na váhu je hloupost a zbytečný stres, raději se važte s odstupem alespoň jednoho týdne.

3.Když se budete měřit, musí vám ubývat hlavně obvod přes bříško, méně přes boky – to totiž signalizuje, že vám mizí ten nejnebezpečnější, tzv. viscerální tuk obalující vnitřní orgány.


4.Pokud se hubnutí zastaví, je třeba jít se poradit. Například si vaše tělo mohlo navyknout na nový režim a už se chystá udržet si váhu, které jste dosáhli, takže to chce nový impulz.

5.Jestliže se vaše hubnutí naopak rozjelo jako o závod, ani to by vás nemělo potěšit, ale nahnat ideálně rovnou do ordinace lékaře, protože v takovém případě hrozí riziko závažných zdravotních komplikací.


6.Je lepší spokojit se s pomalým, pozvolným, ale stálým a pravidelným tempem hubnutí, než se skokovými „úspěchy“, které rychle a neslavně skončí.

7.Nejlepší kontrolu nad vašim hubnutím budou mít vždycky specialisté, proto choďte pravidelně na konzultace či kontroly, měření, ptejte se do detailů na všechno, co vás zajímá, a do posledního puntíku se řiďte doporučeními

8.Pokud hubnete správně, stabilizuje se váš zdravotní stav: vysoký tlak klesá, mění se hladina cukru a tuku v krvi, stabilizuje se hladina inzulinu, překyselenost organismu zmizí, lépe se cítíte, lépe se pohybujete, více rozumíte signálům svého těla a máte lepší náladu :-)


Připravila: Barbora Vlčková


www.chcemezitzdrave.cz


Facebook Báry Vlčkové

Líbí se Vám náš článek? Dejte o něm vědět vašim přátelům.

Komentáře k článku - 8 znaků, jak poznáte, že hubnete správně

Reklama